"Masalah adalah peluang untuk anda menyerlahkan kepada diri sendiri bagaimana kebolehan anda menyelesaikan masalah itu" -Allahyarham Datuk Razali Ismail, Wira IPGM-

Ketua Baru

>> Tuesday, January 5, 2010

Salam,

di kala malam hari nih selepas meluangkan sedikit masa bagi sesi permainan tinju di X-box orang, saya selaku ahli kelas ingin menyampaikan ucapan terima kasih kepada barisan kepimpinan kelas yang terdahulu kerana telah berjaya menjalankan amanah dan tanggungjawab yang berat.

yang baik pasti berlalu, kiambang juga berbunga di muara, teratai layu di tasik madu. setelah melalui sesi lampas minda dan muzakarah diantara ahli kelas maka telah tersurat Encik Fickry telah dipilih menerajui tampuk kuasa yang ditinggalkan oleh penyadang sebelum ini iaitu Taufik. sungguh bangga di hati melihat perjalanan demokrasi terpimpin berjaya dilaksanakan tanpa rasuah politik dalam bentuk tender atau percutian percuma, mahupun ugutan mengancam jiwa.

bagi mengelakkan beliau dituduh bersifat autokratik dan memerintah secara zalim, beliau telah melantik saudari Thoiyibah selaku penolong beliau. diharapkan saudari Thoiyibbah dapat melakukan sesi check n balance terhadap ketua baru ini. terutama sekali akaun kelas.

segalanya telah bermula, diharapkan perjalanan sem ini dibawah kepimpinan Encik Fickry dan saudari Thoiyibah dapat melonjakan prestasi kelas ke peringkat optimum.

Cemerlang, Gemilang, Terbilang

Final Year..Here We Are!


p/s: sekadar gurauan jer bok. no offfence.

2 comments:

Suhaimi Abd Wahid January 9, 2010 at 8:33 AM  

tahniah dobok and best of luck ok~~ Jalankan amanah dgn sebaik nyer~~

Anonymous January 31, 2010 at 1:47 PM  

tahniah dobok..

jom jatuhkan dobok ..

hahhaa

About This Blog

Lorem Ipsum

CENTRE OF EXCELLENT

  © Blogger template Palm by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP