"Masalah adalah peluang untuk anda menyerlahkan kepada diri sendiri bagaimana kebolehan anda menyelesaikan masalah itu" -Allahyarham Datuk Razali Ismail, Wira IPGM-

Gaji dah masuk

>> Saturday, May 30, 2009

Assalamualaikum dan salam sejahtera. makluman untuk rakan2 PISMP cohort2, gaji kerja kita selama 4 minggu tempoh hari sudah pun dibayar oleh kerajaan..
haha, ni yg betol. elaun praktikum kita sebanyak RM200 sudah pun berada dalam akaun bank masing-masing. walaupon bunyinya macam sikit je RM200 tu, tp ok laa. boleh wat belanja family & adik beradik cuti ni..
okeh, selamat bercuti semua.

4 comments:

Anonymous June 3, 2009 at 12:54 AM  

hahaha. pakcik kayo.
thanks sapik.

kudabesi June 3, 2009 at 1:05 PM  

mekasih kerajaan malaysia yg sudi memberi sedikit belanja untuk praktikum kpd kami

terima kasih kpd pihak unit praktikum

terima kasih kpd pihak pengurusan

terima kasih kpd HEP

terima kasih smua

Suhaimi Abd Wahid June 9, 2009 at 2:27 PM  

wei belanja aku wei ahhaha :P

SangKunang June 19, 2009 at 7:17 PM  

kepada Anonymous ataaaaaas skali nu...
x payah thanks kat aku. thanks kat kerajaan laa.. huhu.

suhaimi, cepat balik meh. aku nak belanja ni. cepat2 smentara duet ada lagi.hmmm x bnyak dah ni pun. 30sen + 60sen = singgit kan?

About This Blog

Lorem Ipsum

CENTRE OF EXCELLENT

  © Blogger template Palm by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP