"Masalah adalah peluang untuk anda menyerlahkan kepada diri sendiri bagaimana kebolehan anda menyelesaikan masalah itu" -Allahyarham Datuk Razali Ismail, Wira IPGM-

Blog dah Hapdet

>> Friday, September 16, 2011

Korang perasan apa2 kelainan tak dalam blog ni? Aku perasan kelainan tp tak tau katne...


belek punye belek, rupenye gambo PISMPian kat belah kiri ni dah bertukar wajah. gambo budak2 dulu dah jadi mecet dah skrang nih.. hahahaha...

tq Siti Nur Zahira, pemilik MyVi Lagi Best yang sudi menhapdet gambo2 tuh...

Gambo sapix je, mentennnnn mude.. kihkihkih...

2 comments:

kudabesi87 September 18, 2011 at 8:50 PM  

dah tukor gambor dah? bagus2

sebenarnya saya ensem, tapi malas nak senyum kat kamera

kah kah

Nurzahira September 22, 2011 at 9:55 PM  

tetiba terajin nk update...nmpk mcm da lama je blog nie...

btw pert pndai mu puji gmba sndri eh...hahah

About This Blog

Lorem Ipsum

CENTRE OF EXCELLENT

  © Blogger template Palm by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP