"Masalah adalah peluang untuk anda menyerlahkan kepada diri sendiri bagaimana kebolehan anda menyelesaikan masalah itu" -Allahyarham Datuk Razali Ismail, Wira IPGM-

selamat bercuti

>> Thursday, November 19, 2009

Ditulis oleh : Mazlinda bt Adnan

Alhamdulillah.
Habis sudah sesi pembelajaran utk tahun 2009 ni.Dah 6 semester kita lalui,tinggal lg baki 2 semester utk dihabiskan thn dpn,insyaAllah.
Dikesempatan ni,nak diucapkan selamat bercuti kepada semua kawan2.Ambil la kesempatan masa cuti ni utk fikirkan tajuk kajian tindakan yg akan dijalankan pd praktikum semester dpn.Manfaatkan cuti ni baik2,jgn habiskan dgn benda2 x berfaedah.
Pd cuti ni jugak,ada seorg sahabat kita iaitu Nurul Shamimi bt Ismail yg bakal menamatkan zmn bujang beliau.Jadi,kpd sesiapa yg berkesempatan tu jemputlah utk sama2 meraikan hari bahagia beliau.

Selamat bercuti,selamat habis semester 6,selamat habis tahun 3.
Apa yg dah terjadi sepanjang tahun ni,kita ambil yg baik tu utk kita jadikan tauladan.Yg x baik tu kita tinggalkan,jadikan sempadan.

Selaku cik penolong ketua,aku secara peribadi nak mintak maaf terkasar bahasa,terlanjur bicara sepanjang aku berkhidmat(tiba2 buat mcm blog aku plak).
Peace,no war!

p/s:fikirkan skali calon ketua & pen.ketua utk sem dpn.. ;)


4 comments:

kudabesi November 19, 2009 at 11:40 PM  

samat bercuti..

drive carefully

ONE to go..hoho

menatang fail nih makan duit la, tak mesra alam plok tu. cibei.

thoyyibah November 20, 2009 at 3:17 AM  

tahniah line..pasni bt la blog sendiri lak ye..

k, slamat bercuti kepada semua sahabat-sahabatku yang dikasihi...
jaga diri, jaga maruah, jaga iman..
^_^

linedabesh November 21, 2009 at 1:04 AM  

perli aku nmpk si ieb ni..
huhu
kalo2 elaun praktikum masuk time cuti ni,roger2 la eh..

SangKunang November 23, 2009 at 1:37 AM  

tahniah semua..
kita sedang menuju fasa terakhir dalam sebuah episod perjalanan panjang yg penuh likuan..

SELAMAT BERCUTI SEMUA... !

DAN SELAMAT MENUJU GERBANG RUMAHTANGGA YG PENUH MENCABAR & GETIR TANGGUNGJAWABNYA (bagi yg nak kawin)

About This Blog

Lorem Ipsum

CENTRE OF EXCELLENT

  © Blogger template Palm by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP